تبلیغات
عید رضوان - پیروان احمد الحسن خواب را حجّت می‌دانند یا خیر؟

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
11

تناقض در مورد خواب نزد پیروان احمدالحسن بصری کاملاً مشهود و بر علیه ادعای احمد الحسن بصری استفاده می‌شود.

امام ساختگی جریان مدعی یمانی در کتاب عقائد الاسلام خود که بشارت آن را به پیروانش داده بود می‌نویسد: تنها خوابی حجّیّت دارد که در خصوص شناخت حجّت الهی باشد و آن هم به این شرط که نصّی در خارج در تایید آن خواب وجود داشته باشد و خوابی که مبتنی بر دلیل نباشد هیچ ارزشی ندارد. [1]


از طرف دیگر پیروان احمد بصری خواب را أعظم دلایل اثبات احمد بصری می دانند.

وقتی از یاران و طرفداران احمد بصری می‌پرسیم که چرا احمد ادعا دارد که امام سیزدهم شیعیان است؟ می‌گویند در خواب دیده است! می‌گوییم مگر می‌توان با یک خواب ادعای امامت کرد!؟ همچنین می‌پرسیم مگر کسی می‌تواند به صرف یک خواب دیدن ایمان آورد که یک شخص حجّت الله است و معصوم من عند الله و ایضاً یمانی آخر الزمان؟! در این صورت فوراً روایات و آیات مربوط به اهمیت رؤیا را آورده و آن روایات را دلیلی برای حجیتشان در تعیین و شناخت امام معصوم تلقی می‌کنند!

مطالعه خواب‌هایی که پیروان احمد بصری در محافل خود تعریف می‌کنند مفید است زیرا که اگر علمیّت و حجیّتی برای ما ندارد، نان و آبی برای صاحبان خواب‌ها دارد .

مثلاً یکی از پیروان احمد بصری می‌گوید، خواب احمد اسماعیل را دیده است و امامش در خواب به او توصیه‌ای کرده مبنی بر این‌که یک کمپین ایجاد کند، با نام ((هر زمانی حسینی دارد.)) و با این ترفند خود را صاحب یک حرکت در جریان مدعی یمانی معرفی می کند.

نکته جالب آنکه در برخی از این مشاهدات، پیروان احمد بصری به خواب‌هایی متناقض می‌رسند .

خواب دیگر که بیان می‌شود، خواب یکی دیگر از پیروان احمد بصری به نام محسن است که در یکی از روزها در یکی از اتاق‌های مجازی این جریان خوابی مطابق با ذوق پرجمی‌ها (از انشعابات جریان مدعی یمانی) تعریف می کند مبنی براینکه شاخه مکتبی‌های پیرو احمد بصری و صفحه فیس بوک منتسب به وی فتنه‌ای می‌باشد که توسط مکتبی‌ها تشکیل شده است و یاران پرچمی مورد تایید احمد الحسن هستند و صراحتاً خواب خود را تاییدی بر صدق جریان پرچم عنوان کرد.

اما گویا آب و نان خود را درپیروی از پرچمی‌ها کمرنگ دید و بعد از مدتی ادعا میکند خوابی دیگر از طرف احمد الحسن دیده و احمد به وی گفته که علومی را که آموخته ای در کلاس مکتب تدریس کن و برخلاف خواب قبلی خود، این خواب را صراحتاً تاییدی بر صدق جریان مکتب و فیس‌بوک احمد بیان می‌کندو نکته جالب‌تر آنکه همان شخص، اکنون در اتاق رسمی پیروان احمد بصری منتسب به شاخه مکتبی‌ها، مشغول به تدریس می‌باشد، تکلیف یاران احمد بصری با خود نیز معلوم نیست.

پینوشت

[1] .عقائد الاسلام ، احمد اسماعیل بصری ، ص 87.




طبقه بندی: احمد الحسن یمانی،
برچسب ها: احمد الحسن بصری، خواب، حجیّت، رؤیا، آیات و روایات،

تاریخ : چهارشنبه 16 اسفند 1396 | 10:57 ب.ظ | نویسنده : مهدی ناظمی | نظرات
استدلال به لوح حضرت فاطمه (سلام الله علیها)
اوصاف ده گانه سخن در کلام الهی
لزوم تجدید ارسال نبی از نگاه بهائیت
انار بهشتی
بهائیت و شرک به خدا
پیروان احمد الحسن خواب را حجّت می‌دانند یا خیر؟
ادعایی بی دلیل از طرف انصار احمد الحسن
لزوم وجود ولایت فقیه
رؤیا به تنهایی دلیل حقانیت نیست !
صوفیان بی صفا نمی خواهیم
مبارزۀ فرقه ها با استقلال کشور
تقلید اتباع یمانی از بهائیت
ادعاهای باب
بهاییان وطن فروش
علت حلال بودن شراب در مسیحیت؟
توجیهاتی در مورد گذاشتن سبیل در فرقه های صوفیه
راز موفقیت زوجها
مستبصرین چه میگویند؟1
لزوم تجدید پیامبر در هر هزار سال
امامان معصوم هستند
تلاش بهائیت برای گسترش جنبش دختران خیابان انقلاب
فرقۀ احمد الحسن یمانی و نماد ستارۀ شش‌پر
سیب
خواص نعناع برای سلامتی
آویشن
بهائیت و ادعای وحدت آفرینی
دلیلی که مدعا را رد می کند!
مبارزه احمد الحسن بصری، با دستور قرآن
دروغ بزرگ احمد الحسن بصری
اخراج بهائیان از دانشگاه
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ندای معلم