تبلیغات
عید رضوان - مبارزه احمد الحسن بصری، با دستور قرآن

فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
یکی از دستورات خداوند در سورۀ آل عمران، آیۀ 103 دعوت مسلمانان به وحدت است. 
وقتی پیامبر اسلام در مدینه دو قبیلۀ اوس و خزرج را با هم آشتی داد جبهۀ اسلام تقویت شد. اگر کسی می خواست با بهانه ای اختلاف قدیمی را شعله ور کند پیامبر اسلام با تعالیم و دستورات حیات بخش اسلام وحدت اسلامی را در آنها می دمید.

امروزه شاهدیم که فردی که خود را از نسل پیامبر ص معرفی می کند با ادعاهای واضح البطلان جامعۀ شیعی را دچار تفرقه و دودستگی می کند.

اگر بر دلایل دعوت او هیچ اشکالی وارد نبود این دعوت را نجات بخش می دانستیم، اما از شروع دعوت احمد بصری که با معرفی خود شروع می شود اشکال وارد است تا آیات و روایاتی که به جهت اثبات حقانیت خود می آورد.

مانند روایتی که از کتاب بشارة الاسلام نقل می کنند، در روایت آمده « وبن المهدی» و از این استفاده می کنند احمد الحسن فرزند امام زمان است، در صورتی که وقتی اصل حدیث را پیدا می کنیم می بینیم این قسمت روایت اینگونه است « و ابن النبی المهدی »، وقتی این را به آنها می گوییم می گویند اشتباه از طرف صاحب کتاب بشارة الاسلام است!

اشکال می کنیم که احمد الحسن چگونه علم پیامبر را دارد در حالی که اصل حدیث را، از حدیث اشتباه تشخیص نداده است. پس ادعای داشتن علم لدنُی یک دروغ بزرگ مانند دیگر دروغ های احمد بن اسماعیل بصری است. 




طبقه بندی: احمد الحسن یمانی،
برچسب ها: احمد الحسن یمانی، وحدت، روایت، عصمت، اوس و خزرج،

تاریخ : جمعه 13 بهمن 1396 | 03:26 ب.ظ | نویسنده : مهدی ناظمی | نظرات
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ندای معلم