فونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا سازفونت زیبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.
نتیجه تصویری برای دختران خیابان انقلاب

 تشکیلات ضددینی و وابسته‌ی بهائیت، در تلاش است تا با گسترش جنبش‌‌های ضداسلامی و مخالفت علنی با مظاهر اسلامی، پله‌های رسیدن به هدف از ایجاد خود (که همان نابودی اسلام است) را بپیماید.

 از این‌رو مبلّغان این فرقه که تلاش تبلیغاتی خود را برای گسترش جنبش موسوم به چهارشنبه‌های بدون حجاب را شکست‌خورده می‌دیدند، اینک در تلاش برای تبلیغ جنبش ساختگی دختران خیابان انقلاب هستند.

 اما تشکیلات_بهائیت در حالی بر طبل این هنجارشکنی می‌کوبد که بر اساس ماده‌ی 638 قانون مجازات اسلامی ایران، این عمل جرم شناخته شده و برای آن نیز مجازات تعیین شده است:

 «هرکس علناً در انظار و اماکن عمومی و معابر تظاهر به عمل حرامی نماید، علاوه بر کیفر عمل به حبس از ده روز تا دو ماه یا تا (74)‌ ضربه شلاق محکوم می‌گردد و در صورتی که مرتکب عملی شود که نفس آن عمل دارای کیفر نمی‌باشد ولی عفت عمومی را جریحه‌دار نماید فقط به‌حبس از ده روز تا دو ماه یا تا (74) ضربه شلاق محکوم خواهد شد. تبصره: زنانی که بدون حجاب_شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ده روز تا دو ماه و یا از پنجاه هزار تا پانصد هزار ریال جزای‌ نقدی محکوم خواهند شد».[1]

این‌ها همه در حالیست که #بهائیان بنا به دستور مؤکد رهبران خود، مأمور به #اطاعت بی‌قید و شرط از حکومت‌ها و ممنوعیت هرگونه دخالت_در_سیاست هستند.

چنان که به نقل از پیشوایان_بهائی می‌خوانیم:

«حتی بدون اجازه حکومت‌ها نباید آب خورد».[2]

«حتی سخن گفتن در امور سیاسی جایز نیست، تنها باید به زمام‌داران دعا کرد».[3]

«کسی حق اعتراض به دولت‌ها را ندارد».[4]

«حکم هر دولت و حکومتی، حتی اگر مستبد باشد، واجب الإطاعه است؛ نباید با آزادی‌خواهان دم‌ساز شد».[5]

 «هرکسی در امور سیاسیه مداخله کند و خارج از وظیفه‌ی خویش حرفی بزند و یا حرکتی نماید، همین کافی است که بهایی نیست و دلیل دیگر نمی‌خواهد».[6]

 بنابراین، تلاش تشکیلات بهائیت برای گسترش این ناهنجاری، یا مخالفت علنی با دستورهای پیشوایانشان و یا اعتراف به پوچی و کذب رهبرانشان دارد.

 

پی‌نوشت:

[1]. کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (‌تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده)، مصوب 1375 مجلس شورای اسلامی، ماده: 638.

[2]. عبدالحمید اشراق خاوری، گنجینه حدود و احکام، ص 463، 464.

[3]. دکتر اسلمنت، بهاءالله و عصر جدید، ص 264.

[4]. حسینعلی نوری، اقدس، ص 27.

[5]. ر.ک: عباس افندی، مکاتیب، ج 8، ص 246-247.

 [6]. عبدالحمید اشراق خاوری، گنجینه احکام و حدود، ص 267.




طبقه بندی: بهائیت،
برچسب ها: بهائیت، حجاب شرعی، تشکیلات، دختران، اسلام،

تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 | 11:19 ب.ظ | نویسنده : مهدی ناظمی | نظرات
استدلال به لوح حضرت فاطمه (سلام الله علیها)
اوصاف ده گانه سخن در کلام الهی
لزوم تجدید ارسال نبی از نگاه بهائیت
انار بهشتی
بهائیت و شرک به خدا
پیروان احمد الحسن خواب را حجّت می‌دانند یا خیر؟
ادعایی بی دلیل از طرف انصار احمد الحسن
لزوم وجود ولایت فقیه
رؤیا به تنهایی دلیل حقانیت نیست !
صوفیان بی صفا نمی خواهیم
مبارزۀ فرقه ها با استقلال کشور
تقلید اتباع یمانی از بهائیت
ادعاهای باب
بهاییان وطن فروش
علت حلال بودن شراب در مسیحیت؟
توجیهاتی در مورد گذاشتن سبیل در فرقه های صوفیه
راز موفقیت زوجها
مستبصرین چه میگویند؟1
لزوم تجدید پیامبر در هر هزار سال
امامان معصوم هستند
تلاش بهائیت برای گسترش جنبش دختران خیابان انقلاب
فرقۀ احمد الحسن یمانی و نماد ستارۀ شش‌پر
سیب
خواص نعناع برای سلامتی
آویشن
بهائیت و ادعای وحدت آفرینی
دلیلی که مدعا را رد می کند!
مبارزه احمد الحسن بصری، با دستور قرآن
دروغ بزرگ احمد الحسن بصری
اخراج بهائیان از دانشگاه
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ندای معلم